Orthokin

OSTEOARTRITIS – u Vašem telu nalazi se rešenje

OSTEOARTRITIS – veoma bolno oboljenje zglobne hrskavice, može imati različite uzroke. Uz osnovne faktore, poput urođene predispozicije i gojaznosti, često uzroke nalazimo u preopterećenju zglobova kao i raznovrsnim traumama i sportskim povredama.Na Zapadu skoro 10% populacije boluje od ove bolesti, a kod gotovo 80% ljudi starijih od 55 godina rendgenski snimci pokazuju oštećenja hrskavice. Tipični simptomi su bol u zglobovima i ograničenje pokreta u zglobovima.

Molekularna ortopedija je do najsitnijih detalja proučila biološke procese unutar obolelog zgloba i spoznala da je jedan od najvećih „krivaca“ upravo protein Interleukin-1 (IL-1). U zglobu obolelom od osteoartritisa nalazimo znatno povećanu koncentraciju tog proteina, a on pospešuje dalje oštećenje hrskavice, pa zglob vremenom gubi svoju funkciju.

Indikacije za ORTHOKIN terapiju:

• osteoartritis kolena, kuka, ramena, lakta i skočnog zgloba
• traumatske povrede hrskavice zgloba
• lumboishialgija
• traumatske rupture muskulature
• patološke promene tetiva i ligamenata
• druga zapaljenska i posttraumatska stanja

Orthokin – zaštitni protein iz Vaše krvi

Krv se uzima iz vene direktno u specijalnu EOT monovetu. Posebno tretiranje staklene kuglice koje se nalaze unutar monovete „lepe“ na sebe ćelije krvi i podstiču sintezu zaštitnih proteina tela.

Monovete se pohranjuju u inkubator na 37o C što prestavlja optimalne uslove za kvalitetnu sintezu zaštitnog proteina.

Centrifugiranjem se ćelije krvi odvajaju od seruma obogaćenog visokom koncentracijom zaštitnog proteina i čuvaju za dalju primenu.

Finalno dobijamo 5-6 injekcija seruma, koje se zavisno o indikaciji, 1-2 puta nedeljno ubrizgavaju u oboleli zglob ili drugu regiju tela.

Orthokin terapijski sistem-pomaže u zaštiti hrskavice

Biološki antagonist faktora upale Interleukina 1 (IL-1) idealan je za prirodno i neagresivno lečenje osteoartritisa. Taj prirodni protein zove se antagonist receptora Interleukina-1 (IL-1ra). On onemogućuje agresivno delovanje IL-1 i deluje na način da smanjuje zapaljenje i otok u zahvaćenom zglobu, smanjuje bol te deluje zaštitno na tkivo zglobne hrskavice.

Lečenje Orthokinom ima sve prednosti navedenih terapijskih efektiva. Zaštitini protein, IL-1ra, prirodni je sastojak Vaše krvi. Njegova se količina, zajedno sa nekim drugim zaštitnim proteinima, povećava u procesu primene kondicioniranog krvnog seruma, koji čini osnovu medicinskog proizvoda Orthokina, a koji se u zahvaćeni zglob aplikuje u vidu injekcije.

Orthokine terapija se uspešno preimenjuje još od 1997. U mnogobrojnim studijama potvrđuje se dejstvo kondicioniranog krvnog seruma Orthokina u smanjenju bolova u zglobovima i povećanju pokretljivosti zgloba. Kontinuirani proces propadanja hrskavice u osteoartritisom zahvaćenim zglobovima se usporava.

Orthokin – autologni kondicionirani serum u lečenju bola u leđima

Bol u leđima je vrlo čest razlog za posetu lekaru. Tome su najčešći uzrok poremećaji u položaju diskusa koji se nalazi između pršljenova. Pomeranje diskusa dovodi do pritiska na nervno tkivo što za posledicu ima upalu i bol u leđima. Terapija Orthokinom uspešno se koristi u rešavanju navedenih problema tako što Orthokin smanjuje upalu i propadanje upalom oštećenog nervnog tkiva kičmene moždine.

Terapijski postupak Orthokinom je u potpunosti prirodan, dobija se iz vlastite bolesnikove krvi i klinički je dokazano njegovo dejstvo.

Orthokin – terapija može se koristiti i za bolesti tetiva i mišića, kao i kod povreda

Signalni proteini, kao što je IL-1, su supstance koje upozoravaju ćelije u telu da je došlo do infekcije ili povrede tkiva. Telo reaguje upalom. Ako zapaljenje ne prođe kroz nekoliko dana, razvija se hronična upala. Takav razvoj događaja često je vidljiv u bolestima kao što su osteoartritis, povrede hrskavice, tetiva, ligamenata, mišića i hronični bol u leđima. Zadatak zaštitnih bioloških antagonista IL-1, kao što je IL-1ra, jeste sprečavanje upale.

ortho kin 22

orthok